Portal online

E.ON Myline. Linia ta directă cu noi.

Vizitaţi portalul online E.ON pentru gestionarea simplă şi rapidă a contului dumneavoastră de client. În confortul căminului dumneavoastră, linia directă cu noi vă oferă posibilitatea de vizualizare şi plată a facturilor, informaţii utile, posibilitatea de transmitere a indexului autocitirii contorului de gaze naturale, abonare newsletter. Sigur şi rapid!

Factuara_180x120.jpg

E.ON Myline îţi oferă spre vizualizare datele ultimelor 6 facturi emise pentru punctul sau punctele de consum ataşate contului tău online.



Epayment_180x120.jpg

Alegi factura pe care doreşti să o plăteşti şi realizezi în deplină siguranţă tranzacţia, fără plata vreunui comision.



Autocitire_180x120.jpg

Dacă ai optat prin contract pentru autocitirea contorului, transmiţi online indexul tău lunar.



Întrebări şi răspunsuri

  • Cum mă înregistrez în E.ON Myline?

    Pentru a-ţi face un cont, e suficient să ai o adresă de e-mail validă şi o factură de consum E.ON. Îţi poţi face cont de persoană juridică, persoană fizică sau asociaţie de proprietari. Intră pe https://myline-eon.ro/login şi îţi poţi face contul chiar acum.

    Close
  • La cât timp de la creare devine operaţional contul creat?

    Contul devine operaţional după activare prin accesarea link-ului de activare primit pe email. După activare poţi să ataşezi contului nou creat datele aferente contractul tău E.ON, prin parcurgerea secţiunii “Contul meu” - "Abonaţi şi locuri de consum", să precizezi codul tău de abonat, codul punctului de consum şi numărul contractului de furnizare (aceste date se regăsesc pe factura de consum). Pentru identificarea acestor date pe factură, parcurge secţiunea ,,Explicaţii factură” care îţi oferă explicaţii pentru fiecare câmp înscris. Datele ataşate unui contract nou adăgat se vor actualiza apoi în maxim 24 de ore.

    Close
  • Cum plătesc factura online?

    Pentru plata online, ai la dispoziţie secţiunea “Facturile mele” în care poţi vizualiza ultimele facturi emise şi poţi face plata online a celor neachitate, cu ajutorul unui card bancar. Selectezi factura sau facturile pe care doreşti să le achiţi şi efectuezi plata fără niciun comision. Imediat după efectuarea plăţii, statusul facturii plătite va fi “În procesare” până la procesarea plăţii (aproximativ 4 zile), după care statusul facturii se va schimba în “Plătită”.

    Close
  • Cum transmit indexul autocitirii contorului de gaze naturale?

    Conform contractului, transmiterea autocitirii indexului se face lunar, în intervalul comunicat în prealabil de către E.ON. Online, transmiterea acestui index se face prin intermediul secţiunii ,,Autocitire contor” şi durează câteva secunde.

    Close
  • Ce informaţii îmi oferă E.ON Myline despre verificarea şi revizia periodică a instalaţiei mele?

    În secţiunea “Verificări şi revizii” poţi vedea termenele legale obligatorii pentru efectuarea lucrărilor periodice de verificare şi revizie tehnică la instalaţia ta de gaze naturale, pentru fiecare punct de consum selectat. Tot aici poţi descărca în format pdf contractul de prestări servicii pentru verificări şi revizii tehnice efectuate de compania E.ON Servicii Tehnice.

    Close
  • Cum activez factura electronică?

    Factura electronică se activează foarte simplu, din contul tău E.ON Myline. Dai click pe Activează acum!, citeşti şi eşti de acord cu termenii şi condiţiile şi îţi introduci parola. Gata! De acum vei avea factura în contul tău. Eşti informat prin e-mail atunci când se emite factura.

    Close
Sus

© E.ON Energie România 2012