Pagina pentru media

Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din Târgu Mureş va funcţiona pe B-dul Pandurilor, nr. 42

16 decembrie 2015

  • Activitatea din actuala locaţie situată pe str. Gheorghe Doja, nr. 64-68, se va încheia vineri, 11 decembrie, aceasta urmând să se desfăşoare exclusiv în noul spaţiu;
  • Suprafaţa noului sediu al centrului este cu aproximativ 60% mai mare decât cea actuală;

 

Noul Centru de Relaţii Clienţi va funcţiona la parterul unui imobil modern situat pe B-dul Pandurilor, nr.42, din Târgu Mureş şi va fi deschis de luni până joi, între orele 09.00 şi 17.00, respectiv vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00.

În cadrul centrului, consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii despre conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale, consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată şi alte informaţii utile.

De asemenea, ca alternativă la Centrul de Relaţii Clienţi recomandăm consumatorilor noştri să acceseze cu încredere unul dintre următoarele canale de comunicare:

  • telefonic, de luni până vineri între orele 08.00 şi 20.00, la numerele 0800 800 366 şi 0800 800 900apelabile gratuit, din orice reţea de telefonie sau 0265 200 366apelabil la tarif normal, din toate reţelele de telefonie;
  • prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro;
  • pe fax, la numărul: 0265 200 367;
  • prin poştă, la O.P.1, C.P. 10 Târgu Mureş.

 

Totodată, au fost dezvoltate serviciile oferite prin portalul www.myline-eon.ro, servicii care permit accesul la factura electronică, transmiterea indexului autocitit al contorului de gaze naturale (în cazul în care clientul a optat pentru acest serviciu), modificarea rapidă a programului de consum pentru gazele naturale, vizualizarea termenelor în care este necesară efectuarea reviziilor sau verificărilor tehnice periodice ale instalaţiilor de utilizare gaze naturale,  precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual.

În ultimii ani, în contextul creşterii numărului de consumatori casnici şi a unor cerinţe specifice ale acestora, o atenţie deosebită a fost acordată creşterii numărului de canale de încasare şi a diversificării acestora. Astfel, la acest moment plata facturilor poate fi efectuată prin accesarea canalelor oferite de partenerii noştri: BRD, ING Bank, Banca Transilvania, UniCredit Bank, Banca Carpatica, CreditCoop, Raiffeisen Bank, Payzone, PayPoint, Rompay Solutions, un-doi Centru de plăți, Westaco, ZebraPay și M-Pesa.