E.ON Life

Unele lucruri nu se schimbă niciodată. Centrala nu e unul dintre ele. Schimbă-ţi acum centrala veche cu una nouă în condensare, fără bătăi de cap. Alege pachetul potrivit pentru 100% confort, 24/7 siguranţă şi economii de până la 25%. În plus, nici cu plata nu ai nicio grijă pentru că E.ON Life este disponibil prin abonament

E.ON Life include:
  • Centrală termică în condensare, la alegere
  • Livrarea, instalarea centralei termice (inclusiv demontare centrală veche, piese şi manoperă)
  • Autorizaţia de funcţionare şi PIF (punerea în funcţiune) a centralei termice
  • Verificarea tehnică periodică a centralei termice la fiecare 2 ani (VTP)*
  • Verificarea/revizia instalaţiei de utilizare a gazelor naturale la 2/10 ani*
  • Garanţie extinsă pentru centrala termică pe durata contractului
  • BONUS! Examinarea anuală a centralei termice şi a instalaţiei de utilizare gaze naturale
  • 24/7 asistenţă tehnică şi intervenţii în maximum 3 ore pentru urgenţe la instalaţia electrică şi de încălzire, câte 3 intervenţii pe an, fiecare în valoare de maximum 200 lei
Abonează-te la o viaţă fără griji! *Operaţiuni obligatorii conform Prescripţiei ISCIR PTA 1/2010 şi Ordinului ANRE nr. 179/2015.
asd

Beneficiile E.ON Life

Un singur punct de contact

Gata cu drumurile extenuante! Zero cheltuieli neprevăzute şi fără timp irosit. O soluţie completă. Un singur partener. E.ON

Economii de până la 25%

Datorită tehnologiei în condensare, noile centrale reduc consumul de energie cu până la 25%, fiind astfel mai economice, de ajutor bugetului tău, dar şi prietenoase cu mediul înconjurător.

24/7 asistență tehnică

În maximum 3 ore de la sesizare, intervenim pentru situaţiile de urgenţă la instalația de încălzire și electrică, câte 3 intervenţii pe an, fiecare în valoare de până la 200 lei.

Instalare în 48 de ore

În maximum 48 de ore de la semnarea contractului, instalăm noua centrală termică, la pachet cu autorizaţia de funcţionare şi punerea în funcţiune. Bonus! Ne ocupăm şi de demontarea centralei vechi.

Personalizare

Tu alegi centrala termică, metoda de plată şi perioada contractuală. Ai disponibile 3 variante de pachete de servicii auxiliare, pentru siguranţă şi lipsa grijilor în căminul tău.

GRATUIT! Vizita Expertului

Chiar dacă tu alegi ceea ce ai nevoie, expertul nostru îţi stă la dispoziţie fără nicio obligaţie, pentru a-ţi recomanda o soluţie corectă şi conformă cu necesarul termic al locuinţei.

Servicii autorizate

O echipă de profesioniști dedicată siguranței căminului tău, SEA Complet.

O gamă variată de centrale termice și servicii autorizate

Ce spune comunitatea E.ON Life?

MS HR NT SV BT IS VS BC GL VN BZ BR TL CT CL IL GR TR OT DJ MH GJ VL AG DB PH CS TM AR BH HD SB BV CV AB CJ BN SJ MM SM IF B

Unde suntem disponibili

Alege județul tău pe hartă!

Întrebări frecvente

  • Care este diferența între centralele termice cu condensare și cele tradiționale (convenționale)?

  • Cum obțin o ofertă din partea E.ON?

    Pentru o ofertă personalizată:

    • Intră pe pagina de Internet eon-life.ro sau eon-energie-romania.ro
    • Apelează gratuit numărul 0800 800 811, de luni până vineri între orele 8-20
    • Vizitează Centrul de Relații Clienți E.ON

  • Care sunt beneficiile pachetului oferit de E.ON?

    • Primul abonament dedicat unei soluții complete de încălzire a locuinței disponibil în România
    • O gamă extinsă de centrale termice cu condensare, mulțumită parteneriatului cu cei mai recunoscuți și fiabili producători de pe piață
    • Consultanță de specialitate în alegerea centralei termice potrivită locuinței tale
    • Reducerea consumului de gaze naturale cu până la 25%, mulțumită performanţelor tehnologiei în condensare
    • Transportul şi instalarea centralei termice (manoperă și piese incluse)
    • Punerea în funcțiune a centralei termice (PIF)
    • Autorizaţia de funcționare a centralei termice
    • Mentenanță, reparații, verificări și revizii la centrala termică conform configuraţie pachet ales
    • Examinarea centralei termice anual și verificarea tehnică periodică (VTP) la fiecare 2 ani
    • Examinarea instalației de utilizare a gazelor naturale (anual)
    • Verificarea și/ sau revizia instalației de utilizare a gazelor naturale (la max. 2 ani/ la max. 10 ani)
    • 24/7 Asistență tehnică și intervenții rapide în caz de urgență pentru defecțiuni apărute la instalațiile interioare de încălzire și electrică
    • Servicii autorizate și certificate în conformitate cu prevederile legale în vigoare, respectiv cu standardele impuse de către producători
    • Un singur punct de contact, fără timp pierdut, drumuri obositoare și cheltuieli surpriză
    • Un abonament lunar pentru o soluție integrată, evidenţiată distinct pe factura de consum gaze naturale
    • Posibilitatea achiziției cu plată integrală a centralei termice şi a instalării, plus abonament lunar pentru serviciile conexe
    • O soluție completă de încălzire, disponibilă exclusiv prin E.ON furnizorul tău de energie

  • Pot programa lucrarea de instalare a noii centrale în funcție de disponibilitatea mea?

    Da. Vei fi contactat de un reprezentant E.ON și veți stabili de comun acord o zi și un interval orar pentru efectuarea lucrării.

  • Cum decurge procesul de instalare?

    Specialiștii noștri se vor deplasa la locuința ta în ziua și la ora stabilită în prealabil, pentru demontarea centralei vechi, efectuarea adaptărilor necesare și montajul noului echipament, cu toate racordurile necesare. După instalare are loc punerea în funcțiune și autorizarea de funcționare a centralei termice, precum și o prezentare a funcționalităților, a posibilelor erori și a modului de utilizare în condiții de maximă siguranță și eficiență.

  • Ce se întâmplă cu centrala veche?

    În cazul în care nu mai aveți nevoie de vechea centrală termică, vă vom îndruma către o firmă autorizată să recicleze centrale termice conform reglementărilor legislative în vigoare, fără niciun cost.

  • Cum plătesc?

  • Ce fac dacă am o defecțiune la centrala termică, instalaţia de încălzire sau instalaţia electrică?

    În cazul în care apare o defecțiune la centrala instalată, puteți apela serviciul nostru de asistență tehnică la numărul de telefon 0232 421 999, disponibil nonstop.


    Dacă apare o defecţiune la instalaţia de încălzire sau electrică şi aveţi contractat serviciul de asistenţă pentru urgenţe, apelaţi nonstop numărul de telefon 0232 421 999. Dacă problema sesizată consultanţilor noştri este clasificată a fi urgentă, o echipa de tehnicieni se va deplasa la adresa dumneavoastră în maximum 3 ore de la sesizare.

  • Care sunt documentele de care am nevoie atunci când îmi schimb centrala?

    E.ON se angajează prin contract, să îți pună la dispoziție toate documentele necesare în vederea instalării noului echipament, atât din punct de vedere legal, cât și din punct de vedere al garanției produselor livrate și al serviciilor prestate.

  • Unde este disponibilă soluţia E.ON Life?

    În acest moment, soluţia E.ON Life este dedicată clienţilor E.ON. Lista completă a localităţilor poate fi consultată în secţiunea “Unde suntem disponibili?”

  • De ce este necesară vizita expertului?

    Fiecare cămin are caracteristici proprii și unice. O ofertă standard, bazată exclusiv pe detalii tehnice, poate să nu acopere integral nevoile tale, așadar, recomandăm vizita expertului nostru, pentru ca oferta finală să satisfacă pe deplin specificul familiei tale. O recomandare din partea unui expert, argumentată din punct de vedere al beneficiilor și implicațiilor, face ca alegerea și decizia finală să împace atât aspecte privind costurile, confortul și siguranța de acasă. Vizita expertului nu presupune niciun cost din partea ta.

Sfaturi practice

Idei simple pentru un cămin eficient, sigur și confortabil din partea experților noștri.

Folosirea unui termostat ambiental care comandă funcţionarea centralei termice ţinând cont de temperatura din camera în care se montează poate determina o reducere cu până la 30% a consumului de energie.