Abonează-te la o viață fără griji! – E.ON Life

Acum, cu soluția completă pentru încălzirea căminului tău poți să schimbi vechea centrală cu una nouă în condensare și să te bucuri de economii de până la 25% la consumul de gaz,100% confort și siguranță 7 zile din 7.

Centrala termică în condensare care îți va economisi până la 25% din consum

Autorizaţii şi instalare incluse, plus asistenţă tehnică 24/7

Garanție și servicii extinse,
inclusiv rate pe 3, 5 sau 7 ani

Ce câștigi cu E.ON Life?

Consum mai mic cu 25%

Datorită tehnologiei în condensare, noile centrale reduc consumul de energie cu până la 25%, fiind astfel mai economice, de ajutor bugetului tău, dar şi prietenoase cu mediul înconjurător.

Un singur punct de contact

Gata cu drumurile extenuante! Zero cheltuieli neprevăzute şi fără timp irosit. O soluţie completă. Un singur partener. E.ON

24/7 asistență tehnică

În maximum 3 ore de la sesizare, intervenim pentru situaţiile de urgenţă la instalația de încălzire și electrică, câte 3 intervenţii pe an, fiecare în valoare de până la 200 lei.

Instalare rapidă

Stabilim împreună data instalării centralei termice. La instalare, primești și autorizația de funcționare. În plus, îți demontăm noi centrala veche.

Personalizare

Tu alegi centrala preferată, pachetul de servicii, perioada contractului și metoda de plată.

Vizita și Sfatul Expertului tehnic

Chiar dacă tu alegi ceea ce ai nevoie, Expertul Tehnic îți stă la dispoziție gratuit și fără nicio obligație, pentru a-ți recomanda soluția corectă și conformă cu necesarul termic al locuinței.

Ce conţin pachetele?

  • Branşament gaze naturale
  • Proiect şi realizare instalaţie de utilizare gaze naturale
  • Realizare instalaţie termică (radiatoare etc)
  • Centrală termică în condensare, la alegere
  • Instalare și punere în funcțiune (PIF)
  • Verificare tehnică periodică (VTP) centrală termică la fiecare 2 ani*
  • Verificare/revizie instalație utilizare gaze naturale la fiecare 2/10 ani*
  • Garanție extinsă centrală termică
  • Examinare anuală centrală termică și instalație utilizare gaze naturale
  • 24/7 asistență tehnică și intervenții pentru urgențe la instalația electrică și de încălzire, câte 3 intervenții/an, fiecare de până la 200 lei
  • *Operaţiuni obligatorii conform Prescripţiei ISCIR PTA 1/2010 şi Ordinului ANRE nr. 179/2015.
Ce spune comunitatea clienților E.ON Life?
MS HR NT SV BT IS VS BC GL VN BZ BR TL CT CL IL GR TR OT DJ MH GJ VL AG DB PH CS TM AR BH HD SB BV CV AB CJ BN SJ MM SM IF B

Soluția E.ON Life este disponibilă în județele marcate cu roșu pe hartă.

Alege județul tău și vezi lista localităților unde E.ON Life este disponibil imediat.

Ne-am aliat cu cei mai buni, pentru a-ți oferi ce e mai bun.

E.ON Life Friends

Recomanda un prieten

Abonează-ţi prietenii la o viaţă fără griji cu E.ON Life

Când eşti mulţumit cu alegerile pe care le faci, e bine să afle şi prietenii tăi. Spune-le şi lor despre E.ON Life soluţia completă de încălzire şi beneficiile pe care ţi le-a adus. Pentru fiecare prieten căruia îi instalăm o centrală nouă, tu primeşti automat o rată lunară E.ON Life la 0 lei. Câţi prieteni aduci, atâtea rate la 0 lei primeşti!

E simplu să fii prieten pe bune:

  1. Pentru că deja te bucuri de beneficiile soluţiei E.ON Life, o poţi recomanda şi prietenilor tăi
  2. Ei ne contactează la 0800 800 811 sau vin în magazinele E.ON, ne spun numele sau codul tău de client şi aleg pachetul E.ON Life preferat*
  3. Tu primeşti o rată lunară E.ON Life la 0 lei, iar prietenii tăi pot intra şi ei în programul E.ON Life Friends, pentru a beneficia de rate lunare 0, pentru fiecare recomandare făcută.

Află mai multe detalii:

  • în magazinele E.ON
  • 0800 800 811

*Pachetele E.ON Life sunt personalizate în funcţie de nevoile tale, fiind disponibile prin abonament pe 3, 5 sau 7 ani.
Regulamentul complet al campaniei E.ON Life Friends este disponibil aici

Întrebări frecvente

  • Care este diferența între centralele termice cu condensare și cele tradiționale (convenționale)?

  • Cum obțin o ofertă din partea E.ON?

    Pentru o ofertă personalizată:

    • Intră pe pagina de Internet eon-energie-romania.ro
    • Apelează gratuit numărul 0800 800 811, de luni până vineri între orele 8-20
    • Vizitează Centrul de Relații Clienți E.ON

  • Care sunt beneficiile pachetului oferit de E.ON?

    • Primul abonament dedicat unei soluții complete de încălzire a locuinței disponibil în România
    • O gamă extinsă de centrale termice cu condensare, mulțumită parteneriatului cu cei mai recunoscuți și fiabili producători de pe piață
    • Consultanță de specialitate în alegerea centralei termice potrivită locuinței tale
    • Reducerea consumului de gaze naturale cu până la 25%, mulțumită performanţelor tehnologiei în condensare
    • Transportul şi instalarea centralei termice (manoperă și piese incluse)
    • Punerea în funcțiune a centralei termice (PIF)
    • Autorizaţia de funcționare a centralei termice
    • Mentenanță, reparații, verificări și revizii la centrala termică conform configuraţie pachet ales
    • Examinarea centralei termice anual și verificarea tehnică periodică (VTP) la fiecare 2 ani
    • Examinarea instalației de utilizare a gazelor naturale (anual)
    • Verificarea și/ sau revizia instalației de utilizare a gazelor naturale (la max. 2 ani/ la max. 10 ani)
    • 24/7 Asistență tehnică și intervenții rapide în caz de urgență pentru defecțiuni apărute la instalațiile interioare de încălzire și electrică
    • Servicii autorizate și certificate în conformitate cu prevederile legale în vigoare, respectiv cu standardele impuse de către producători
    • Un singur punct de contact, fără timp pierdut, drumuri obositoare și cheltuieli surpriză
    • Un abonament lunar pentru o soluție integrată, evidenţiată distinct pe factura de consum gaze naturale
    • Posibilitatea achiziției cu plată integrală a centralei termice şi a instalării, plus abonament lunar pentru serviciile conexe
    • O soluție completă de încălzire, disponibilă exclusiv prin E.ON furnizorul tău de energie

  • Pot programa lucrarea de instalare a noii centrale în funcție de disponibilitatea mea?

    Da. Vei fi contactat de un reprezentant E.ON și veți stabili de comun acord o zi și un interval orar pentru efectuarea lucrării.

  • Cum decurge procesul de instalare?

    Specialiștii noștri se vor deplasa la locuința ta în ziua și la ora stabilită în prealabil, pentru demontarea centralei vechi, efectuarea adaptărilor necesare și montajul noului echipament, cu toate racordurile necesare. După instalare are loc punerea în funcțiune și autorizarea de funcționare a centralei termice, precum și o prezentare a funcționalităților, a posibilelor erori și a modului de utilizare în condiții de maximă siguranță și eficiență.

  • Ce se întâmplă cu centrala veche?

    În cazul în care nu mai aveți nevoie de vechea centrală termică, vă vom îndruma către o firmă autorizată să recicleze centrale termice conform reglementărilor legislative în vigoare, fără niciun cost.

  • Cum plătesc?

  • Ce fac dacă am o defecțiune la centrala termică, instalaţia de încălzire sau instalaţia electrică?

    În cazul în care apare o defecțiune la centrala instalată, puteți apela serviciul nostru de asistență tehnică la numărul de telefon 0232 421 999, disponibil nonstop.


    Dacă apare o defecţiune la instalaţia de încălzire sau electrică şi aveţi contractat serviciul de asistenţă pentru urgenţe, apelaţi nonstop numărul de telefon 0232 421 999. Dacă problema sesizată consultanţilor noştri este clasificată a fi urgentă, o echipa de tehnicieni se va deplasa la adresa dumneavoastră în maximum 3 ore de la sesizare.

  • Care sunt documentele de care am nevoie atunci când îmi schimb centrala?

    E.ON se angajează prin contract, să îți pună la dispoziție toate documentele necesare în vederea instalării noului echipament, atât din punct de vedere legal, cât și din punct de vedere al garanției produselor livrate și al serviciilor prestate.

  • Unde este disponibilă soluţia E.ON Life?

    În acest moment, soluţia E.ON Life este dedicată clienţilor E.ON. Lista completă a localităţilor poate fi consultată în secţiunea “Unde suntem disponibili?”

  • De ce este necesară vizita expertului?

    Fiecare cămin are caracteristici proprii și unice. O ofertă standard, bazată exclusiv pe detalii tehnice, poate să nu acopere integral nevoile tale, așadar, recomandăm vizita expertului nostru, pentru ca oferta finală să satisfacă pe deplin specificul familiei tale. O recomandare din partea unui expert, argumentată din punct de vedere al beneficiilor și implicațiilor, face ca alegerea și decizia finală să împace atât aspecte privind costurile, confortul și siguranța de acasă. Vizita expertului nu presupune niciun cost din partea ta.